16/06/2010

Ania

Prowadzi własnego bloga, na którym można zobaczyć więcej jej stylizacji.

26 comments:

  1. o matko ale prowincja!

    ReplyDelete
  2. Na Brackiej...? Która, stara czy Nowa?

    Tutaj akurat Floriańska. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  3. beznadziejnie dobrane, na siłę, przekombinowane, niepasujące do siebie elementy garderoby. wygląda jakby nie mogła zdecydowac się na okresloną stylizacje. słomkowy kapelusz, szkocka ciezka krata, lekka plisowana spodnica, babcine sandalki i do tego ta kompletnie nie pasująca do niczego torba? może takie bylo zamierzenie ale tego nie kupuję, jak dla mnie to za mocno przekombinowane i nieudane zestawienia

    ReplyDelete
  4. PS. i ten top, z wystającymi szelkami od stanika, toż to tandeta, bez zbędnych złosliwości, nie chce nikogo urazić ale miałaś lepsze zdjęcia.

    ReplyDelete
  5. słabe. nic specjalnego.

    ReplyDelete
  6. Wszystko jest kwestią gustu, nie czuję się obrażona ;-) Nie wszystkim musi się wszystko przecież podobać - mnie samej czasami nie podoba się subiektywnie rzecz biorąc, to co wklejam ;-)

    ReplyDelete
  7. aaaahahahahahha znowu anonimki ^^
    nareszcie wrocilas ;p

    ReplyDelete
  8. Osobiście stylizacja ala Ania z Zielonego Wzgórza nie jest udana. Wyszło trochę nieudolnie i faktycznie nieco prowincjonalnie, bez tego przysłowiowego "czegoś".
    Pomijając kwestie gustów, wystające elementy bielizny są po prostu nieeleganckie.

    ReplyDelete
  9. @Łukasz: nie nazwałabym tego jeszcze powrotem - co najwyżej krótką przerwą w monotonii nędznego życia jakie na chwilę obecną pędzę :P

    ReplyDelete
  10. wygląda jak idiotka

    ReplyDelete
  11. A mnie się podoba, bo nie jest pretensjonalne.

    ReplyDelete
  12. Straszne...
    Robiłam takie stylizacje, kiedy miałam pięć lat. No ale wtedy nie nosiłam staników, których obciachowe ramiączka mogłyby wystawać spod bluzki, więc i tak wyglądałam lepiej niż to dziewczę na zamieszczonych obrazkach.

    ReplyDelete
  13. ok to jest coś dziwnego - pomiędzy totalną wiochą a nieudanym hipsterskim dzieciakiem. Nice one XD

    ReplyDelete
  14. wygląda normalnie czyli ok. żadna wiocha. poza tym czemu wiocha niby ma znaczyć że źle.

    ReplyDelete
  15. a ja myślę gdyby wszyscy w POLSCE wkładali tyle fantazji w stylizację co ona byłoby super. w tym coś jest nie wygląda jak laski z wszystkich blogów czyli czysta ZARA, H&m czyli matryca sklepowa. widziałam jej blog bardzo ciekawy.POZDRAWIAM

    ReplyDelete
  16. gdyby wszystko było ładne, to byłaby nuda ogromna!

    ReplyDelete
  17. byłoby ok (ale tylko ok), gdyby nie ten straszny wystający stanik, o rozmiar za mała bluzka i torba z zupełnie innej bajki

    ReplyDelete
  18. Jak ladnie! I ten biostonosz akurat maluje ladne ubrana dziewczyne. Jesli by go nie bylo to bym powiedziala ze nudne. Podoba mi sie tez kapelusz i wrzystko. I nie martw sie, kazdy ma swoje gusty... Mama mowila ze podoba sie jej ta tunika i sandaly. Mnie tez! Mama tez mowila ze torebka jest tak ladna ze ona by chciala miec taka sama... A ja tez... Buji!

    ReplyDelete
  19. http://www.animais-e-outros.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. please, no. stop this right now!

    qwerty

    ReplyDelete
  21. Tym razem nie za bardzo... wystający biustonosz i torba zdecydowanie mi nie pasują. Uwielbiam za to kapelusz i bardzo podoba mi się pomysł z broszką - oryginalnie i pomysłowo!

    ReplyDelete
  22. Proponuję dodać trochę więcej tematów ludowych. A np do zakopanego dostaneimy się dzięki http://www.zakopaneshuttle.com/

    ReplyDelete
  23. z całego zestawu podoba mi się tylko torba :)

    ReplyDelete
  24. torba nie pasuje

    ReplyDelete
  25. no ta młoda to raczej jest mistrzem niepasujących do siebie ciuchów, ale zadęcie jest, ach te uczennice liceów plastycznych

    ReplyDelete
  26. beautiful !! love the hat and the skirt!

    ReplyDelete

Dzięki za komentarz :) Komentarze obrażające i atakujące osoby fotografowane będą usuwane.

+ Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem (będzie mi łatwiej odpowiedzieć).
+ Proszę, nie zamieszczaj (auto)reklam.