22/10/2012

Rozwiązanie konkursu play.work.create :)


Ponieważ liczba zgłoszonych stylizacji zdecydowanie nas zaskoczyła i nieco przerosła, postanowiliśmy się podzielić w kwestii wyboru - inaczej do jutra nie doszlibyśmy do porozumienia :) Stylizację, do której można dołożyć Workboata wybrałam ja, a Tomek wytypował drugą nagrodzoną stylizację, do której trzeba dodać kopertówkę.
Oto zwycięskie prace nadesłane na konkurs:

Nagroda 1. + workboat ciemnoszary - dość elegancki zestaw, ale jednak odrobinę przełamany boho kapeluszem. A ten zdobiony żakiet, gdyby jednak na żywo nie pasował, zawsze można zdjąć ;-)
6

6 by koannak featuring a leather fedora


Nagroda 2. + ciemna kopertówka z pomarańczowym wykończeniem. Sposób na pokazanie, że również filc może być elegancki, jeśli tylko zechce.
1a

1a przez carrryca z wykorzystaniem bracelets jewelry

Dziękujemy wszystkim za udział w konkursie i za lawinową liczbę komentarzy :) Gratulujemy zwyciężczyniom konkursu - ich prace zostaną opublikowane na fan page'ach naszych blogów, oraz oczywiście nagrodzone. A już niedługo kolejny konkurs, więc będzie szansa się odkuć ;-)

PS Zamieszczam jeszcze jedną stylizację z Workboatem, która wyjątkowo przypadła mi do gustu, do tego stopnia, że miałam problem z wyborem. Wyróżniona osoba będzie mogła zakupić torbę z 15% zniżką w sklepie Tomka (osobiście w Krakowie, lub przez internet: http://playworkcreate.com/?page_id=13 ):

B&G

1 comment:

  1. Pierwsza i trzecia stylizacja- cudowna! pierwsza mnie poprostu rozmiekcza od srodka ! :)

    ReplyDelete

Dzięki za komentarz :) Komentarze obrażające i atakujące osoby fotografowane będą usuwane.

+ Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem (będzie mi łatwiej odpowiedzieć).
+ Proszę, nie zamieszczaj (auto)reklam.