16/04/2013

Beate


Beate spotkałam podczas niedawnych słodkich warsztatów w Krakowskiej Manufakturze Czekolady, o których niedawno wspominałam na fanpejdżu. Wyciągnęłam ją (i nie tylko ją - ale druga, tajemnicza osóbka wystąpi tutaj później) na zdjęcia pod Sukiennicami. Poznałyśmy się już jednak nieco wcześniej, przy okazji Cracow Fashion Awards - siedziałyśmy obok siebie na widowni :) Beate studiuje w SAPU, oprócz tego prowadzi bloga - KLIK!, gdzie zobaczyć możecie jej projekty oraz czasami stylizacje. Chyba nie muszę pisać, że wszystko, co ma na sobie przyciągnęło mój wzrok - a w szczególności chyba piżamowe spodnie, okulary oraz mnogość deseni, połączonych z klasyczną (choć nie do końca) białą koszulą. Gołąbek z tyłu to kropka nad i, dopełnia całej stylizacji.






A po warsztatach czekoladowych wybrałam się z drugą z poznanych bliżej uczestniczek na warsztaty Mentorzy E-biznesu, które zorganizował Uniwersytet Ekonomiczny. Na wstępie Kasia Orzechowska z Socjomania.pl udzieliła nam kilku rad na temat tego, w jaki sposób zdobyć, przyciągnąć i zatrzymać gości na swoich facebookowych fanpejdżach. Posłuchać mogłyśmy takich zdolnych gości, jak Kasia Gorol, prowadząca bloga Jestem Kasia, Ewelina Kustra (projektantka She's a Riot) oraz na deser Gosia Boy, którą znacie pewnie z bloga Gosia Boy i jej Small Talku, w którym prowadzi wywiady ze znanymi postaciami polskiej mody, oraz niegdyś z redakcji Kimono.pl. Uwielbiam takie spotkania, bo nie chodzi w nich nawet o przyswojenie jak największej ilości informacji, jak na wykładzie akademickim, ale o żywą rozmowę - każde takie spotkanie to dla mnie inspiracja do dalszego rozwoju. Tym bardziej się cieszę, że coraz więcej pod tym kątem dzieje się w Krakowie. Cieszę się też jeszcze tym bardziej, że dzięki portalowi Kraków Nasze Miasto już w piątek jadę (po raz pierwszy!) na Fashion Week do Łodzi, skąd mam zamiar przywieźć mnóstwo gorących zdjęć.

Kasia Gorol

Ewelina Kustra

Gosia Boy


Przypominam, że dzisiaj na terenie kampusu UEKu Fashion Night spędzimy cały dzień z modą, świętem w ramach Kulturaliów. Będę tam między innymi ja, ale też inni krakowscy blogerzy - będzie można nas dotknąć i zobaczyć z bliska ;) Do 18.30 planowane są targi dizajnu, a od 19.00 zaczyna się pokaz mody, na który was zapraszam(y). Wszystko odbywa się na Hali Sportowej UEK, a wstęp jest wolny. :) Do zobaczenia!

4 comments:

  1. To prawda, i też biję brawo ;-)

    ReplyDelete
  2. Super! Okulary, spodnie, pieknie sciete wlosy:-) Koszula ciekawie ozdobiona lancuszkiem. Swietna stylizacja, bez sladu vintage.:-)

    ReplyDelete
  3. Grzegorz Laskowski19 April 2013 at 11:14

    Wbrew obiegowej opini to kobieta zdobi szatki chociaż czasem one mogły ją oszpecać... tak czy siak żeby ubrać się inaczej niż tłum trzeba mieć coś innego w sobie.

    ReplyDelete

Dzięki za komentarz :) Komentarze obrażające i atakujące osoby fotografowane będą usuwane.

+ Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem (będzie mi łatwiej odpowiedzieć).
+ Proszę, nie zamieszczaj (auto)reklam.