25/07/2009

Dawid

10 comments:

  1. Szarości są spoko. Szczególnie do blond włosów:)

    ReplyDelete
  2. Wszystko super, ale ta reklamówka ?!?!? ... hmm ... przypomina mi się taka scena z filmu Amelia, kiedy ten koleś czeka na Amelię przy jakichś karuzelach, dzwoni telefon, jakaś kobieta go odbiera i mówi do tego kolesia "do Pana z reklamówką". Wtedy wydawało mi sie, że trudno o większą wrzutę i obiecałem sobie, że zrobię wszystko, żeby nikt nigdy nie powiedział tak o mnie;-) Chociaż Pan na zdjęciu ubrany jest całkiem nieźle, to jednak dla mnie jest to "Pan z reklamówką".

    ReplyDelete
  3. Myślak, on właśnie wracał ze sklepu. I tak chwała mu, że wybrał pod kolor. :P
    Wyluzuj trochę ;-)

    ReplyDelete
  4. Właśnie gdyby ta reklamówka nie była pod kolor to jeszcze by nie było tak źle, ale skoro jest pod kolor to sprawia wrażenie zaplanowanej i integralnej części stroju, a za to należą się już słowa krytyki. Poza tym, Gabrielo, naprawdę nic by się nie stało gdybyś poprosiła "Pana z reklamówką", żeby zostawił reklamówkę poza kadrem na tę niedługą chwilkę. Teraz już mogę wyluzować;-) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. reklamowka, nie reklamowka - ten pan dobrze wyglada:)

    ReplyDelete
  6. i znowu dejwid :D

    ReplyDelete
  7. cool outfit! it all suits him very well.

    we really like your website! keep up the good work!

    ReplyDelete

Dzięki za komentarz :) Komentarze obrażające i atakujące osoby fotografowane będą usuwane.

+ Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem (będzie mi łatwiej odpowiedzieć).
+ Proszę, nie zamieszczaj (auto)reklam.