02/10/2009

Karol

13 comments:

  1. Słodko! :) Bardzo mi się podoba, szczególnie kaszkiet, który nadaje charakteru całemu strojowi. Noo...może buty bym jedynie zmieniła.

    ReplyDelete
  2. Kolejny koszmar. Ostatnie zdjęcia dowodzą, że dla autorki bloga brak stylu to właśnie styl i byle obdarty ciuch plus kamizelka z popularnej odzieżowej sieciówki uważa ona za wyjątkowy zestaw. Szkoda, że blog nie ukazuje naprawdę ciekawie ubranych ludzi, jakich pełno na naszych krakowskich ulicach, tylko promuje modową miernotę żeby nie powiedzieć modowe dno.:( Anonimuss

    ReplyDelete
  3. zgadzam sie z anonimem.
    nawet Krośniaki coś tam zaczynają działac.
    [ sama jestem z krosna ]

    ReplyDelete
  4. żal... blog upada mam rozumieć?

    ReplyDelete
  5. @Anonymous: Co mam Ci napisać? "Przykro mi, że Ci się nie podoba"? Jednym się podoba, innym nie, normalna kolej rzeczy.
    Przyślij na pocztę zdjęcie, jeśli trafiasz ostatnio na jakieś ciekawe przypadki. Przypominam, że taka możliwość istnieje. Albo załóż podobnego bloga. :-)

    @Jimii: A skąd ten ciekawy pomysł?

    ReplyDelete
  6. Widzę, że psychologia tłumu działa! Jak gnoić to wszyscy razem, hurra! byle dokopać! Szczególnie gdy się jest anonimowym! A najlepsze są ostatnie dwa komentarze, które określiłabym wręcz esencją konstruktywnej krytyki. Szkoda gadać, a raczej pisać!
    Co do Pana na zdjęciu: szalenie podoba mi się ta kamizelka! I zgadzam się z Alice, też bym wymieniła te buty. Kojarzą mi się one z jakimś hiphopowcem, czy czymś w ten deseń. No po prostu nie pasują. W moim przekonaniu oczywiście! :)
    Gabba trzymaj się i nie daj się, po prostu rób swoje! :)

    ReplyDelete
  7. spodnie i buty do kosza, kamizelka troszkę mała ale NIE MA TRAGEDII, BEZ PRZESADY. Widac, że chłopak próbuje! Ogólne wrażenie: (bardzo) ujdzie w tłumie.

    tylko czy właśnie "ujdzie w tłumie" jest tym, czego szuka face hounter? Bo mi się wydaje, że przeciwnie.

    ReplyDelete
  8. dziewczyny w tle fajniej wygladaja;)

    ReplyDelete
  9. Spoko loko! Mi osobiści jak najbardziej odpowiada! Może wolałabym tylko bardziej naturalne cięcia na spodniach!

    ReplyDelete
  10. wszystko ok, gdyby nie porozcinane jeansy, zgodzę się z przedmówczynią,lepiej by wyglądał w naturalnych cięciach.


    http://fashionissimple.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. świetny kaszkiet! buty do odstrzału, tutaj zgadzam się z poprzednikami;)generalnie zwróciłabym uwagę na pana, mijając go na ulicy;))
    k.

    ReplyDelete
  12. śmierdzi tandetą na pół kilometra. :<

    ReplyDelete

Dzięki za komentarz :) Komentarze obrażające i atakujące osoby fotografowane będą usuwane.

+ Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem (będzie mi łatwiej odpowiedzieć).
+ Proszę, nie zamieszczaj (auto)reklam.