29/09/2012

Jasiek & Kamil


Jaśka i Kamila przyłapałam tego samego dnia - dziwnym zbiegiem okoliczności oboje są ubrani podobnie, i nieco w stylu retro. Stare torby, teczki i konduktorki są coraz bardziej widoczne na ulicach miast - wygrzebane w domowych pawlaczach i odkurzone, wracają do łask i zyskują nowe życie :) Kamil (w kaszkiecie) w naszej krótkiej rozmowie powiedział, że inspiruje go dziadek i jego styl.




15 comments:

  1. Nasi mężczyźni wychodzą z cienia,
    jako projektantka tak samo ubrałabym ich

    ReplyDelete
  2. Osobiście nie przepadam za takim stylem u mężczyzn :)
    Można spytać jakim aparatem i obiektywem robisz zdjęcia? Piękne są :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikonem D60 z obiektywem Nikkor 50 mm, 1.8 f :)

      Delete
  3. Nie dość, że śliczny ten chłopak na pierwszym zdjęciu to jeszcze tak stylowo ubrany!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak tak, zgadzam się! ale drugi też bardzo fajnie ubrany ;)
      fantastycznie, Panowie :)

      Delete
  4. osobiście nie przepadam za takim stylem, ale podziwiam ich szacunek i zamiłowanie do stylu retro.

    ReplyDelete
  5. uwielbiam oryginalnych mężczyzn ! :)
    pozdrawiam,Monia

    ReplyDelete
  6. O jaki miły męski weekendowy post :)

    http://bestdressedpoland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Uroczy panowie:-)! Przyjemnie zawiesic oko, nawet gdy niekoniecznie lubi sie akurat taki styl. Podoba mi sie zarowno "sportowy" Jasiek jak i "romantyczny" Kamil. Cudownie, ze z butow Jaska, nie wystaja skarpetki do kostki albo powyzej:-). Podoba mi w calosci, widac, ze facet dobrze sie ze soba czuje!
    Kamil ma fajne spojrzenie, pieknie wszystko zestawil, sama zalozylabym na siebie i taka koszule, i spodnie i kaszkiet. Tylko jeden element puscilabym w zapomnienie: skarpetki... Zostawialbym je w domu. Gola stopa w ladnym bucie wyglada piekniej niz w skarpecie... Na mnie dziala magia szczuplej kostki, kawalka lydki wystajacej pomiedzy butem i spodniami lub spodnica. Pozdrawiam Cie Gabi z dalekiego kraju, ruszaj na lowy, bo podobno idzie zima... A w zimie bez skarpet nie da sie zyc:-)

    ReplyDelete
  8. Bedziemy zaglądać w poszukiwaniu inspiracji

    ReplyDelete
  9. ten pierwszy jest przystojny i ma dobry styl

    ReplyDelete
  10. Hm.. Ten w krótkich spodniach OK. A ten drugi oryginalny? OK. Ale u nas wsród tzw. modowych speców istnieje jeszcze taka naiwna, dziewicza sklonnosć do zachwalania wszystkiego z samej tylko tej racji, ze jest oryginalne. Tymczasem gola prawda jest taka, że zachwytu z pewnoscią nie wzbudza. Owszem, nadaje pewnego kolorytu ulicy i pozwala się mu wyróżnić z tłumu, wiec jeżeli o to chodzilo to naturalnie efekt został osiągnięty. Ale o zachwycie oczywiście mowy byc w ŻADNYM RAZIE nie może.
    Dziękuję za uwagę.

    ReplyDelete
  11. pierwszy chłopak bardzo fajnie ,niewatpliwie miło się na niego patrzy.Drugi wygląda troche jak gazeciarz z XIX w.-nie ,nie.

    ReplyDelete
  12. Hej Komendzior o.o

    ReplyDelete
  13. Haha komendzior, a pod pachą tt-33 :d

    ReplyDelete

Dzięki za komentarz :) Komentarze obrażające i atakujące osoby fotografowane będą usuwane.

+ Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem (będzie mi łatwiej odpowiedzieć).
+ Proszę, nie zamieszczaj (auto)reklam.