Już 8 marca, w Dzień Kobiet odbędzie się finał drugiej edycji Metamorfoz Po Krakowsku. Tym razem uczestniczki Metamorfoz zostały wybrane podczas castingu, którego hasłem przewodnim były „Kobiety z męskimi pasjami”.
- Pracując w gabinecie kosmetycznym często zdarza się, że nie zdążymy zrobić zabiegu upiększającego, bo przegadamy z Klientką cały zarezerwowany czas. Kobiety opowiadają o swoich problemach związanych z wyglądem, nieumiejętnością doboru kosmetyków czy ubioru i wydaje mi się, że ich źródłem jest niska samoocena, dlatego przemianę należy zacząć od wnętrza – mówi Agata Krok, pomysłodawczyni akcji Metamorfozy Po Krakowsku.
Odnowa biologiczna i makijaż (BiotiQ), fryzura (Świątynia Włosa Maciej Adamczyk), nowy styl (KOKO Design) to nie wszystkie elementy zaplanowanej przemiany. W ciągu 2 tygodni zaplanowanego programu uczestniczki Metamorfoz będą miały do dyspozycji zespół psychologów, którzy zadbają o to, by ich przemiana nie była jedynie zewnętrzna.
- Nasz wygląd i to, jak siebie postrzegamy ma ogromny wpływ na naszą samoocenę – mówi Agata Kurek z KOKO Design. Moją pasja są podróże, dlatego sprowadzam rzeczy z różnych zakątków świata, m.in. z Afryki czy Ameryki Łacińskiej. Sam kolor wyzwala już taką energię, że niekiedy wystarczy mała rzecz, by zmienić swój dotychczasowy wygląd i samopoczucie – dodaje.
Finał II edycji Metamorfoz odbędzie się 8 marca o godz. 19.00 w Balu na krakowskim Zabłociu (ul. Ślusarska 9). Wtedy uczestniczki Metamorfoz zaprezentują się w nowej odsłonie. Wieczór umili m.in. Krakowska Manufaktura Czekolady, Melasa oraz jedna z nielicznych kobiet-sommelierów: Monika Bielka-Vescovi. Podczas gdy nad nowym wizerunkiem wytypowanych kandydatek będą czuwać specjaliści, goście będą mogli oglądać ich zmagania, spróbować wybranych przez Monikę win, czekolady z Manufaktury Czekolady, a także wziąć udział w losowaniu atrakcyjnych nagród, w tym voucherów do Świątyni Włosa, na zabiegi kosmetyczne, przegląd szafy, wspólne zakupy (personal shopping) i naturalne kosmetyki. Na godzinę 21.30 planowany jest wielki finał przemiany 3 uczestniczek. Wstęp na wydarzenie jest wolny.
Oprawą medialną projektu zajmuje się WER Studio oraz Prime Time PR, a patronat nad akcją Metamorfozy po krakowsku objął Magazyn Miasto Kobiet, portal Uroda.com oraz mój blog - Street Fashion in Cracow.
Więcej szczegółów znajdziecie na Fanpage'u akcji: KLIK!
ZESPÓŁ METAMORFOZ: - Biotiq - KOKO Design - Świątynia Włosa - WER Studio - Prime Time PR
PATRONATY MEDIALNE: - Magazyn Miasto Kobiet - Portal Uroda.com - Blog Street Fashion in Cracow
PARTNERZY: - BAL - Krakowska Manufaktura Czekolady - Melasa - Monika Bielka-Vescovi
No comments:
Post a Comment
Dzięki za komentarz :) Komentarze obrażające i atakujące osoby fotografowane będą usuwane.
+ Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem (będzie mi łatwiej odpowiedzieć).
+ Proszę, nie zamieszczaj (auto)reklam.