18/07/2010

Bogna


19 comments:

  1. ja wiem czy taka sliczna, nic szczególnego ani w urodzie ani w jej stroju

    Jovi

    ReplyDelete
  2. śliczna! kolor włosów i jasna karnacja, piękna dziewczyna!

    ReplyDelete
  3. wg mnie nie ciekawa - niestety

    ReplyDelete
  4. ja tez nie uwazam ze stylizacja powala... kolor wlosow moze ale juz fryura sama nie bardzo...

    ReplyDelete
  5. kicha trochę, czekamy na coś lepszego

    ReplyDelete
  6. a mi się podoba:) ładna, naturalna dziewczyna i nieprzesadzona stylizacja. brak dodatków jest tutaj atutem, nie potrzeba jej dodatkowych "ozdobników";)

    ReplyDelete
  7. ma prześliczne włosy :)
    ale kiecka i buty też jakoś mi się nie podobają ;x

    ReplyDelete
  8. Śliczna dziewczyna, nietuzinkowa, ta "nieciekawość" to tylko pozory;D

    ReplyDelete
  9. Piekna calosc. Szalenie delikatna. Lekka. To kwestia ciekawej urody, ktora przysloni kazdy ubior.:-) Bravo.

    ReplyDelete
  10. Śliczna, prosta, naturalna, niewymuszona. Bardzo mi się podoba

    ReplyDelete
  11. hmm taka zwykla ,ani ciekawa sukienka ,jedyne co fajne to kolor wlosow ale ..na plus zaliczam to ,że wreszcie po raz pierwszy na tym blogu widzę normalnie braną osobe ,nie cudaka .

    ReplyDelete
  12. Okropny wypłosz!

    ReplyDelete
  13. bardzo prosto.ale coś w tym jest :)

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam tego bloga! :-)

    Pierwszy komentarz piszę właściwie, aby zadać pytanie... Gdzie tu jest RSS? :-)

    ReplyDelete
  15. Całkiem nieźle! Fajny kolor sukienki :)

    ReplyDelete
  16. Podobaja mi sie buty.

    ReplyDelete
  17. ciekawa sukienka wygląda jak pożądany vintage:)

    ReplyDelete
  18. sukienka boska, ale do dopełnienia całości brakuje makijażu :)

    ReplyDelete

Dzięki za komentarz :) Komentarze obrażające i atakujące osoby fotografowane będą usuwane.

+ Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem (będzie mi łatwiej odpowiedzieć).
+ Proszę, nie zamieszczaj (auto)reklam.