11/07/2010

Rusłana



Więcej o niej tutaj, w świeżo przebudowanym dziale Modne miasto Kraków.

26 comments:

  1. największą moją uwagę przykuły włosy :D przepiękne! strój jest rewelacyjny, pasuje do właścicielki :)

    ReplyDelete
  2. Gosiu mogłabyś nakierować mnie na post z tą http://static.goldenline.pl/user_photo/102/user_1089638_9f38ae_huge.jpg stylizacją? Poszukuję czegoś w takim właśnie stylu na studniówkę...
    Jeśli wiesz, gdzie mogłabym szukać inspiracji, podziel się ze mną... ;))

    Serdecznie pozdrawiam,
    B.

    ReplyDelete

  3. @Miikax3: A moją buty, robione zresztą na miarę we włoskiej manufakturze.

    @Beata: mam na imię Gabrysia, jeśli o mnie chodzi, ale nie ma problemu. ;) Postu z tą stylizacją nie było, to jestem ja na jednym ze zdjęć z pewnej retro sesji, której tu nie wrzucałam :-)
    Mogę odsprzedać sukienkę, tylko muszę upewnić się wcześniej, czy ta osoba, której ją pożyczałam, nie chce jej kupić, bo miała ochotę. Aha - rozmiar ma znaczenie, więc od razu mówię, że jest to dość duże 42.

    ReplyDelete
  4. przecudownie wygląda! aż mnie zatkało :)

    ReplyDelete
  5. sliczna dziewczyna, kojarze z uczelni. zazdroszcze luzu w stylu i zachowaniu. cud miod . ona chyba prowadzila jakis niezalezny program tv, jesli sie nie myle...

    ReplyDelete
  6. O jaaa. Dokładnie tak chciałabym wyglądać...

    ReplyDelete
  7. This girl has amazing hair, gorgeous outfit too

    www.fashionat5.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Letnie trendy na www.fashionist.pl!

    ReplyDelete
  9. Obłędne buty

    ReplyDelete
  10. skąd znam te rajstopy? hmm... H&M.
    Też mam takie (wszyscy je mają). Podobają mi się szorty,ale buty nie za bardzo. może dlatego,że mam 12 lat...




    anormal-alice-story.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. buty są właśnie najlepsze w tym wszystkim. rajstopy owszem, świetne (ja ich nie posiadam, więc nie wszyscy je mają ;) włosy ma ładne i szorty też!

    ReplyDelete
  12. Podobaja mi sie spodenki.

    ReplyDelete
  13. Witam! Pozdrawiam koleżankę, jest zjawiskowa ;)
    Można ją spotkać w galerii PLAZA w sklepie RESERVED ;)

    ReplyDelete
  14. Przepraszam Gabrysiu... (zawsze muszę zaliczyć jakąś wtopę..). Rozmiar 42 mnie niestety nei urządza, ale może mogłabym dostać chociaż link do tej sesji - gdzieś ją widziałam, ale nie potrafię przekopać się przez tonę szafiarskich postów... Hmm?
    Jeszcze raz przepraszam!

    B.

    ReplyDelete
  15. Podaj jakiś kontakt do siebie (wyślij maila np) a ja podeślę linka, ok?

    ReplyDelete
  16. ok. ślij tu: nathaniell@poczta.fm

    Dzięki wielkie ;*

    ReplyDelete
  17. Przepiękne włosy!! rewelacyjna torba, przykłuła moją uwagę zaraz po włosach!! ::)
    pozdrawiam
    Zofia

    ReplyDelete
  18. sliczna dziewczyna, taka jak nie z polskich ulic. Gratuluje zdjecia, Gabrysiu, fajnie uchwycilas modelke.

    ReplyDelete
  19. Lovely model and pose. Her hat adds a finishing touch to complete her look.

    ReplyDelete
  20. wow! very cool and to be honest, very hot!
    Bojan

    ReplyDelete
  21. I've returned to see if Ruslana was still standing here, and she was!

    ReplyDelete
  22. pretty girl:)

    ReplyDelete
  23. uuueee, jak dla mnie wygląda dośc wylgarnie i kojaży mi się nieodmiennie z kim kardashian lub jolą rutowicz. i te buty... koszmar

    ReplyDelete
  24. ma wulgarna urode, jak adriana lima. sztuczne usta. beznadzieja

    ReplyDelete
  25. ładna dziewczyna, beznadziejnie ubrana

    ReplyDelete

Dzięki za komentarz :) Komentarze obrażające i atakujące osoby fotografowane będą usuwane.

+ Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem (będzie mi łatwiej odpowiedzieć).
+ Proszę, nie zamieszczaj (auto)reklam.