05/07/2010

Emilia



14 comments:

  1. wiecie może skąd naszyjnik? jest kapitalny, zestaw również ciekawy ! :d

    ReplyDelete
  2. @Miikax3: spróbuję się dowiedzieć ;)

    ReplyDelete
  3. Mijałam dzisiaj tę dziewczynę pod Bagatelą! Byłam bez okularów i na początku myślałam, że ma na głowie ręcznik :D Bardzo pozytywnie wyróżniała się z tłumu :)

    ReplyDelete
  4. @Ryfka: bo ten turban to z bliska jest faktycznie coś ręcznikopodobnego, jeśli chodzi o materiał :-)

    ReplyDelete
  5. Nice necklace! and sneakers

    ReplyDelete
  6. Ło matko, jak świeżo z tym "ręcznikiem":)Bardzo, ale to bardzo mi się podoba.

    ReplyDelete
  7. wow, genialnie jak z ulic NY.

    ReplyDelete
  8. Oj, jakby wprost z basenu wybiegła, włosów nie wysuszywszy i w garderobie niekompletnej... Tyle że w buty metalic zakuć się zdążyła, wisiory na szyję zarzucić, torba na ramię i heeeeeej :D

    ReplyDelete

Dzięki za komentarz :) Komentarze obrażające i atakujące osoby fotografowane będą usuwane.

+ Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem (będzie mi łatwiej odpowiedzieć).
+ Proszę, nie zamieszczaj (auto)reklam.