03/09/2010

Daria

Prowadzi bloga , na którym zobaczycie więcej jej stylizacji.



Odrobina prywaty... Jestem winna chyba słowo wyjaśnienia, bo dość dawno już mnie nie było. Nie zawieszam działalności, nic z tych rzeczy... Przerwa w nadawaniu spowodowana jest próbą (miejmy nadzieję, że udaną) zdobycia dokumentów potwierdzających moje wyższe niepełne wykształcenie. 15 września bronię pracy, która jeszcze nie jest gotowa (mam nadzieję, że mój promotor tego nie czyta ;-)) a potem wracam do stałego, cyklicznego (2 razy w tygodniu) aktualizowania bloga.
Życzę też powodzenia innym wrześniowym obrońcom :)

14 comments:

  1. a myślałam że tylko ja zostawiłam pisanie pracy na ostatnią chwilę , powodzenia życzę

    ReplyDelete
  2. Jak mawia moja promotorka: "studia to taki okres w życiu, kiedy niemożliwe staje się możliwe" - a więc uda się nam ;)

    ReplyDelete
  3. Śliczna torebka, powodzenia w obronie pracy życzę :)
    www.wardrobe-robe.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. no to pozostaje tylko życzyć powodzenia!
    pozdrawia raczkujący blog o szczecińskiej modzie :)

    ReplyDelete
  5. Droga Gabi, to znowu ja (poznałyśmy się na swapie). Bardzo lubię Twojego bloga, dlatego postanowiłam polecić Cię w nowej blogowej zabawie, w której wyróżniłam kilka blogów, które moim zdaniem zasługują na uwagę;), Zasady u mnie.

    ReplyDelete
  6. śliczne te buty!
    plus życzę powodzenia w obronie pracy :)

    ReplyDelete
  7. Jak mawia moja promotorka: "studia to taki okres w życiu, kiedy niemożliwe staje się możliwe" - a więc uda się nam ;)

    ReplyDelete
  8. Modne nadkolanowki :)wygladaja jak z Urban Outfitters. Buty, czyzby Zara?
    Super wygladasz. Jak z ulic San Francisco.
    http://www.modaepidemic.com

    ReplyDelete
  9. ja też broniłam się we wrześniu, jestem tydzien po:)dasz raaaade!

    ReplyDelete
  10. Zmieniłabym jedynie tą bluzkę co jest w środku ;p Cała reszta wygląda jak od projektanta. Cudko ;] Gratuluję odwagi, zeby pokazać się w tak oryginalnym stroju na ulicy ;*

    ReplyDelete
  11. śliczna torba..:D

    http://fashionstylepassion.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dzięki za komentarz :) Komentarze obrażające i atakujące osoby fotografowane będą usuwane.

+ Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem (będzie mi łatwiej odpowiedzieć).
+ Proszę, nie zamieszczaj (auto)reklam.