16/09/2010

Dominika


18 comments:

  1. idealne miejsce na zdjęcia=D

    ReplyDelete
  2. zauroczona torebką.
    Przejrzyście i z polotem - chętnie tu wrócę ;)

    ReplyDelete
  3. śliczne ponczo - ciekawy krój :)

    ReplyDelete
  4. podobają mi się szczególnie buty :)

    ReplyDelete
  5. Witaj! Zaczynam właśnie blogowanie, swojego bloga poświęcam m.in modzie, już w pierwszych notkach dodałam swoje stylizacje, zapraszam Cię serdecznie i pozdrawiam ciepło :) :*

    ReplyDelete
  6. @Wyższa Szkoła Artystyczna: miło mi :)
    @Anna B.: powodzenia!

    ReplyDelete
  7. Hm, podoba mi się stylizacja. Pomysłowo i modnie.

    ReplyDelete
  8. Kocham Kraków miłością bezwzględną, więc blog jest dla mnie idealny. Poobserwuję Cię! ;)

    ReplyDelete
  9. klasa i styl w jednym.. doskonałe :D

    http://fashionstylepassion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. świetne z klasą

    ReplyDelete
  11. torebka jest urocza :)
    miwj

    ReplyDelete
  12. nareszcie ktoś ładny i ładnie ubrany. Reszta przeraża, dosłownie i dołuje.

    Brawo dla tej Pani! :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete

Dzięki za komentarz :) Komentarze obrażające i atakujące osoby fotografowane będą usuwane.

+ Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem (będzie mi łatwiej odpowiedzieć).
+ Proszę, nie zamieszczaj (auto)reklam.