14/09/2012

Olga


Olgę spotkałam, kiedy szła przeprowadzić wywiad dla miesięcznika Znak, z którym współpracuje. Większość rzeczy, w które jest tutaj ubrana, pochodzi z lumpeksu - zwracam na to uwagę, bo już dawno nikt mi się tym nie chwalił; czyżby szał na second handy już minął..? Sukienkę wygrzebała za 2 złote, buty i torebka również są z drugiej ręki. Mało kto ma ochotę (i odwagę!) na taki papuzi patchwork w stylu lat 80. I zdecydowanie za mało osób uśmiecha się tak pięknie na zdjęciach! :)

PS Jutro będzie mnie można złapać i posłuchać na Pozor Art Festival, mam nadzieję wziąć udział w interesującej debacie i przywieźć wam stamtąd dużo stylowych zdjęć - zobaczymy :)


1 comment:

Dzięki za komentarz :) Komentarze obrażające i atakujące osoby fotografowane będą usuwane.

+ Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem (będzie mi łatwiej odpowiedzieć).
+ Proszę, nie zamieszczaj (auto)reklam.