14/10/2009

Antoine


9 comments:

  1. Uwielbiam lekka nonszalancje i calkowity luz, w polaczeniu z dwoma szczegolami: tenisowki Bensimona + bransoletka. Wszystko niezwykle proste, pieknie kontrastujace z niekontrolowana fryzura.

    ReplyDelete
  2. wygląda jak wyciągnięty żywcem z jakiejś bajki:) - to jest pozytywny komentarz:D
    piękny, nasycony kolor bluzy i świetna torba.

    p.s. oczywiście rurki mi się nie podobają;p

    ReplyDelete
  3. @Olga: nawet nie wiedziałam, że te trampki się tak specyficznie nazywają.

    @Ela: Ciekawe, jakiej ;-) Antek zaczepił mój wzrok właśnie na sweter.

    ReplyDelete
  4. piękny kolor swetra
    rurki koszzmar
    pan troche gejowaty ,no ale coz...

    ReplyDelete
  5. no wydaje mi sie, ze Pani prowadzaca niewiele calkiem wie, tyle ile da sie wyczytac w internecie.

    ReplyDelete

Dzięki za komentarz :) Komentarze obrażające i atakujące osoby fotografowane będą usuwane.

+ Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem (będzie mi łatwiej odpowiedzieć).
+ Proszę, nie zamieszczaj (auto)reklam.