15/07/2011

Karolina

19 comments:

  1. super! niekonwencjonalnie, mrocznie - z pazurem, ale nie niechlujnie. Widać, że można ubrać się "rockowo" bez powycieranych koszulek z nadrukami zespołów i obrzydliwych skórzanych kurtek nabijanych ćwiekami. Bardzo mi się podoba. :) (jedynie co razi to czarne odrosty... ale może tak ma być, nie wnikam. ;p )

    ReplyDelete
  2. Nietypowe buty. W zupełności zgadzam się z powyższą opinią :-) No i tło idealne dla tej dziewczyny i jej ubrań :-)

    ReplyDelete
  3. kurcze jakbym zobaczył dziewczynę na ulicy to zaliczyłbym jakaś latarnie albo śmietnik ;)

    pozytywnie, strój z moich klimatów proste połaczenie z niespotykanymi dodatkami (zacne kulary + buty), wisior fajnie przełamuje ogół ciemnych barw :)

    super :) Odrosty mnie nie rażą, w pewnych sytuacjach dodają jeszcze uroku, to jedna z tych sytuacji.

    Chyba będę wpadał na bloga co 3 miesiące, wszystko mi się wtedy podoba ;) Pozdro Gabi :)

    ReplyDelete
  4. najlepsza dziewczyna w mieście.

    ReplyDelete
  5. Drapieznie, mrocznie, podoba mi sie. Lubie czernie i grafity. Swietny ten t-shirt. Podoba mi sie delikatna twarz i lekka sylwetka spowita w ciezkie czernie i grafity. Tworzy ciekawy kontrast.

    ReplyDelete
  6. A ja ją widziałam!;D I od razu mi się spodobał jej wygląd;)

    E.

    ReplyDelete
  7. Świetny zestaw . Najbardziej podobają mi się okulary i buty .

    ReplyDelete
  8. Kanał w uchu? Fuuu! Istny masochizm, choć świetnie komponuje się z innym narzędziem cierpienia - krzyżem uwieszonym u szyi.

    ReplyDelete
  9. the necklace gives justice to the outfit..




    _________________
    Indian handicrafts online

    ReplyDelete
  10. O kurczę, to chyba pierwszy post na Twoim blogu, który potwornie mi się podoba! :D
    Drapieżne, ale nie niechlujne zestawienie, dodatki: krzyż, okulary, creepersy, po prostu bajka. TUNELE w uszach dodają tylko uroku. Modnie, ale nie lansiarsko- super!

    ReplyDelete
  11. Swietne zestawienie! Super wyglasz! Zakochalam sie w twoich butach :)

    ReplyDelete
  12. Oryginalna, inna i trzymająca się swojego stylu. To lubię!

    ReplyDelete
  13. Jedyne co mi się tutaj nie podoba to buty ale reszta jest super, bardzo mi się podoba :D
    _________________________________
    caviki.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Oryginalnie, drapieżnie, super!!!

    ReplyDelete
  15. cos ala Lady Gaga. Ciekawe:)

    ReplyDelete
  16. Ciekawa stylizacja, ciężka, ale wszystko do siebie pasuje(: A modelka przypomina mi urodą Sarah Jessice Parker i Gage;p
    Zapraszam do mnie-www.martittta.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. SUPER STYLIZACJA! NICZYM GAGA:)

    ZAPRASZA DO MNIE.
    KRAKOWSKI LECZ BARDZIEJ PARYSKI FOTO BLOG O MODZIE ULICY
    http://www.barbesrochechouartfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. genialna jest, taki troche LondonLook :)

    ReplyDelete

Dzięki za komentarz :) Komentarze obrażające i atakujące osoby fotografowane będą usuwane.

+ Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem (będzie mi łatwiej odpowiedzieć).
+ Proszę, nie zamieszczaj (auto)reklam.